Techniek & Ski 27 november t/m 1 december 2024 - Skicentrum Heemskerk

Techniek & Ski

27 november t/m 1 december 2024

PISTE, BUCKELS, SLALOM, OFF-PISTE, VIDEO ANALYSE EN MEER....

Je kunt al aardig skiën, maar je wilt jezelf blijven uitdagen, technisch nog beter worden zowel op als buiten de piste, dan is deze Techniek Trip echt iets voor jou.

De trainingen zullen plaatsvinden in het gebied van het imposante Ötztal. Sölden is met zijn 3 gletsjers een klasse apart in de wintersportwereld. De  8- en 10-persoons gondels in het dorp brengen je snel naar het hoogalpine gebergte waar je altijd perfecte sneeuwcondities aantreft. In de basis zal je eerst getraind worden om op de piste technisch nog een beter te worden. Video analyse zal hier een belangrijke tool bij zijn. Vervolgens ga je de geleerde techniek toepassen in verschillende omstandigheden zoals slalom, off piste of buckels. Alles is natuurlijk wel afhankelijk van de weer- en sneeuwomstandigheden. Tijdens de reis zal Richard Molenaar je van de nodige bruikbare tips voorzien!

Let op, ervaring vereist, korte bochten op een rode piste zijn een must!

Accommodatie

We verblijven dit jaar in het gezellige superior driesterren Hotel Bäckelar Wirt. Het hotel bevindt zich op een toplocatie direct naast de Gaislachkoglbahn in het hart van Sölden. De lift brengt je direct naar een hoogte van 3000 meter. In de ochtend kunnen we gebruik maken van het ontbijtbuffet om vervolgens een mooie trainingsdag tegemoet te gaan. Na het skiën kun je eventueel nog gebruik maken van de sauna.

Het hotel heeft een eigen G's Café hierin bieden we plaats aan 30 fijnproevers in een kleine en verfijnde sfeer. Tussen de middag serveren ze knapperige salades, originele Wiener Schnitzel, sportburgers, krachtige soepen en vele andere snacks. In de winter is G's Café dé plek voor après-ski. Direct ernaast vind je ook nog een hotelbar. De perfecte plek voor een aperitief of een cocktail als afsluiting van een geweldige dag in Sölden.

Meer info over de accommodatie zie hier

De reis

De reis is:

Inclusief:

• 4 overnachtingen
  • Halfpension
  • 4 daagse skipas
  • 7 dagdelen training door een hoog gediplomeerde trainer

Exclusief:

• Vervoer
  • Reis- en annuleringsverzekering

Indicatie kosten:

€ 1099,- p.p.

Klik hier om je in te schrijven voor deze fantastische reis!